fredag 8 april 2011

Detta slutar nog inte bra..?

Okej, det är 24,5h kvar tills jag står på startplattan och ska lyssna på en som pratar om tävlingen. Men det har några mer minuter innan jag står på startplattan med Misspiggy! GASCH! IM FREAKING OUT! Jag är skit nervös, det pirrar i hela min kropp, haha! Om jag är så här nervös nu, på morgonen, dagen innan, hur nervös är jag inte då i morgon, eller i natt, ännu värre! HUUUR ska jag kunna sova? :O Men nu ska jag iallafall ha lite föreläsning, tanten som ska ha den ser faktiskt jätte gullig ut! :) Värsta Pygmetanten, naaaaw! :D Hahaha, Mika sa något till mig samtidigt som Pygmetanaten sa: Ni känner väl igen mig? Och jag nickade åt Mika, men hon blev jätte glad att jag var så happy över att jag sett henne förut? hahaha! Hon blir bara sötare och sötare :D PUSS!/Fms

Inga kommentarer: