tisdag 5 april 2011

-0,2kg

Ja, nu fick jag mitt bakslag! Men jag kände på mig det, inte sådär "nej vågen kommer inte visa minus idag även om jag följt programmet". Utan det var mer "jag har kukat ur de senaste helgerna så.." Och där kom det. Ja, det är minus, men det är inte alls mycket så jag känner det som att stå still. Med ett litet litet minus. Men jag blir så glad när en annan medlem säger då: MEN! Du har ju minskat jätte mycket! Ja, det har jag ju trots allt! -10,6kg. Det är inte alls illa och jag har nått ännu ett av min efterlängtade delmål. Men nu är det inte alls långt kvar tills jag når mitt nästa delmål! Känns skitskönt faktiskt :) Så det 0,2kg:na är ett steg på vägen, right? :) Nu sitter jag och väntar på att grytorna ska bli varma iallafall, idag blir det köttfärssås med pasta :) Och morötter så klart ;) Baby stensomna i sängen så fort han kom hem, stackarn är heelt slut! :( Men det blir man lätt när det är tisdag, varför? JO! För vi är så jävla bäst vi drar till gymmet tio i fem på morgonen! ;) Jag börjar bli nervös inför lördag och veckan som kommer! JAG KAN INTE HÅLLA MIG LÄNGRE! Nästa vecka kan ni läsa min blogg i Alingsåstidning! GASCH! Haha, jag är nervös för precis allting! WHY?! Fast lördag är inte så svårt att förstå, men att blogga för en tidning känns så stort, fast det egentligen bara är att göra som vanligt? haha! jaja! Men nu bränns snart köttfärsen så jag måste kila! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: