onsdag 13 april 2011

hmm..?

Okej, jag ska skriva om föräldrasamverkan/medverkan. Jag fick ihop en SKITBRA text! Men vad är då mitt problem? Jo, jag glömde den lilla biten att det skulle handla om föräldrasamverkan/medverkan. Så nu måste jag antingen skriva om hela skiten eller lyckas komma på en supderduper idé om hur jag kan koppla det till ämnet. Hmm.. jag har suttit i en halvtimme snart och försökt komma på HUR jag kan koppla det, men jag har skrivit om något heelt annat känns det som..

Typ som att jag skulle skriva om köttätare men skrev om växtätare. Eller om regn i stället för sol, eller varför inte himlen i stället fär helvetet. Ja, ni förstår. Jag skrev alltså om något helt annat mot vad jag egentligen skulle skriva. Men det är jag i ett nötskal. Jag börjar kanske bli hungrig också? Ja, vi gör så här! Jag tar mitt pick och pack och går ner till tvättstugan för att hänga upp den sista tvätten, sen tar jag lite lunch. (Kycklingburgare m. massor av grönt och fullkornsbröd!) SEN löser jag problemen! Jag är så jävla bra på det sättet att jag är expert på att skjuta undan problemen till senare, synd bara att dom blir 10x större när de väl hoppar fram igen! :(

Men nu ska jag kila igen, önska mig lycka till! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: