torsdag 7 april 2011

Hej sweeties! :)

Ja, egentligen skulle jag vara på gymmet nu, MEN! Jag fick något som kom ivägen men som är såå värt det ;) Haha! Jag hade glömt min laddare hos mami&papi, så jag har levt utan radio och sånt, men nu så skulle jag bara plocka i ordning lite snabbt innan jag drog till grymmet (utan musik.) Och då såg jag en sladd som vrekade vara precis till min mobil, som redan satt i väggen och allt så jag prövade den och nu ligger hjärtat och laddar så jag kan ha musik :) Störande att den har legat där hela veckan och att jag inte ens prövat den ;) (Det är till Toby´s lillebrors headset egentligen!) Hu! Hur gött är inte det?! :D Så nu har den snart laddat i en timma så snart ska jag ta med den till gymmet :) Jag har hunnit göra salladen vi ska ha till middag, städat min garderob ännu en gång, haha och plockat i ordning lite :) PERFECT! :) Något jag blir lite less på är att jag kollade på OTH i går och då missade jag flera avsnitt bara för att jag råkade ta fel skiva, så jag såg bara det sista avsnittet, sjukt störande. Fan vad allt är störande ;) Jag har kollat på folkracefilmer på morgonen nu också, shiet vilket galet sug jag har i magen just nu, jag vill nunununu! Men det är ju trots allt bara två dagar kvar (beror på hur man räknar iofs)! Jag är sjukt sugen, jag har facebookat motståndet lite för att få ett ansikte på vilka det är jag har att göra med och jag kan ju bara säga: IM FREAKING OUT! Men däremot har jag lite mål på lördagen, jag ska köra som en jävla dåre, men jag förväntar mig inte alls att komma i final, haha men jag strävar mot det, men jag har ett litet personligt mål som jag inte kommer berätta, utan jag kommer bara berätta om jag klarade målet, eller inte ;) Men nu har den laddat i en timma och jag har laddat i flera timmar för en sväng på gymmet :) Ni får ha det så bra! :) PUSS!/ Fms

Inga kommentarer: