tisdag 12 april 2011

Det som inte dödar, härdar!

Okej, jag ska erkänna att efter i lördags har inte jag alls vart sugen på att köra folkrace. Jag skulle gärna titta och fotografera, men jag hade noll lust att köra. Jag ville inte göra om rullningen, jag ville inte ens sätta mig i bilen. Men i morse när jag vakna så fick jag en "aha" upplevelse nästan. För jag kom på att jag faktiskt levde, jag låg ju i sängen tillsammans med Toby, och levde? Då tänkte jag: Men, jag dog ju inte.. Så jag är ju härdad, right? Så jag har bestämt mig idag att jag ska ta mig fan köra igen, jag kan inte ge upp något som jag tycker är så roligt för en sån skit sak egentligen. Jag fick minimala skador, så va fan? Varför lipar jag?!

Jag ska hem till mami & papi i helgen och fixa skit bilen! Iofs så vet jag inte om detta är en typ av "impuls" tanke, men ju mer jag tänker på det desto säkrare blir jag! :) Så helgen kommer bestå av att dammsuga bilen, trycka upp buren, allmänt räta bilen och se till så den startar. (Det var också min jämföresle, vad är det som skadades mest, bilen eller jag? Jo, bilen för jag startar ju iallafall!) Sen ska jag nog även dra upp till upplo och arbeta lite så jag möjligtvis, kanske får köra några varv på banan. :)

Jaja, nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen! Jag har vart på gymmet nu en timma :) Haha, när jag kom till gymmet stod det 5 pers utanför och då gick det inte öppna. Och jag kom dit strax efter sju och en kille hade åkt från stan klockan fyra och stått där ifrån halv fem och inte kommit in, stackarn! Hade det vart jag hade jag gått hem för länge sen :P Inte värt att stå där i 2 timmar för att träna, då hade jag hellre struntat i det :P Men nu ska jag dra mig in i en dusch :) Och välja kläder.... Jag ville ha vårkläder = lätta kläder! Nu när det är vägning idag och grejer! :( Jag är freaking nervös! Men ni håller väl tummarna? :) Well well, ni får ha en underbar dag, trots det äckliga vädret! Sköt om er! PUSS! /Fms pssst! Glöm inte att läsa AT på webben! :)

Inga kommentarer: