fredag 15 april 2011

Fredag - PJUH!

Godmorgon sweeties! :) Har ni sovit gott?

Jag själv har sovit utmärkt, kanske lite väl utmärkt? :( Men men! Egentligen skulle jag gått och tränat nu på morgonen men sen kände jag att det bli för ont om tid så jag gick hem och ställde mig i duschen och gjorde en rejäl inpackning istället! haha! Såååå mycket bättre! ;) - eller ja, det beror ju heelt på hur man ser det! ;)

Har ni läst AT på webben förresten? Jag vette fan men jag känner mig som en jävla grammatiskt kossa när jag skriver där! Här så skiter jag om orden blir fel eller om jag svär. Men där så är det verkligen att jag måste kolla hur texten ser ut 10ggr innan! Men det kanske är för att mina fox har uppforstat mig på det sättet, att jag vet när jag ska vara "fin" och när jag kan vara mig själv! haha! ;)

Det är detsammma på "Halv åtta hos familjen", då är det bara vi i familjen, men vi uppför oss inte som vanligt (alltså som grisar! Haha!) Utan vi äter med gaffeln i rätt hand och sånt. Ganska häftigt, tycker ni inte? ;)

Jag ska alldeles strax gå till bussen för att åka hem till mami&papi! Minns ni? ;) Eftersom jag gått ner så mycket i vikt är alla mina byxor förstora! Så nu har jag packat en resväska med 3st jeans. Jag har inte använt den på väääligt länge, (resväskan alltså..) haha! Så när jag fick i de 3 jeansen så var väskan full, haha! Jag brukade ju kunna ha den på semester, vad har hänt? Jävla väska som krymper! :( Men nu ska jag fixa i ordning mig resten, jag har ju tvättat håret och efter min papi så får jag såna där UNDERBARA lockar..haha! Vi hörs under dagen! Ha en superduper fredag! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: