torsdag 14 april 2011

Bloggning från skoOolan!

Nu sitter jag och väntar på att föreläsningen ska börja. Det är "bara" en halvtimma kvar, puh! Jag kände att det skulle vara skönt att komma i tid och bara ta det lugnt! :) Jag sitter och pratar med Toby för tillfället! Han ska åka till Halmstad idag med jobbet och jag kan verkligen inte släppa tanken att när de ska sätta sig i bilarna så står chefen och ber dem alla att ställa sig i ett rakt led. Och sen har dom upprop för att se så alla kommer med, hahaha! Tror ni det funkar så? ;)

Annars så ska jag bara ha en föreläsning idag, sen så har jag bara ett studiegruppsarbete sen ska jag äntligen få åka heeem! :) Då ska jag fortsätta att komma på ett sätt som gör att jag kommer kunna koppla det jag skrev igår igen haha! Jag har fortfarnde inte kommit på något, haha! Men nu ska jag gå in i föreläsningssalen, ha en fin dag! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: