lördag 2 april 2011

Godmorgon!

Ni fick ju en lista på vad jag ska göra i helgen så jag ska sätta igång med en gång! :) Först blir det scones (SVINDYRT I VV VÄG?!) sen ska vi sticka in till A-sås och klippa baby, hämta min bok, köpa svart sprayfärg och silvertejp ;) Sen ska jag alltså hem och spraya på alla sponsorer och sånt skit :) Vi ska även kränga på fin däcken också! SPÄNNANDE! Jag har då aldrig kört med Gullabo, men jag har hört att det ska tydligen bli stor skillnad från skitdäcken jag har nu? Haha! ;) Jag ska nog försöka tvätta overallen idag också, kan ju inte vara smutsig på första tävlingen ;)

Men nu måste jag kila i väg och göra allt, jag ska försöka hinna med allt idag så jag kanske inte är så jäkla online här, haha! Men en uppdatering i kväll med en godisskål bredvid mig blir det säkert! :) en nu som sagt så! Ni får ha en trevlig dag! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: