måndag 11 april 2011

Godmorgon!

Ja, helger är inte min grej, eller hur? Men skit samma, jag är ju back on track nu så ni behöver inte vara ledsna! ;) Vad ska jag börja? Ni vet ju inte ens hur det gick för mig, haha! Okej, första heatet gick väl sådär, första riktiga tävlingen, sjuuukt nervös och kände inte till banan så det heatet kände jag bara på den. Så jag slutade alltså sist MEN det vara bara fem bilar som startade så jag fick 2p ;) haha! (Jag hade bara fått ett annars) Andra heatet gick mycket bättre, det var en som kom ut lite långt i början så jag tog min chans och vips så låg jag trea, och jag lämnade enorma luckor, haha! Men färgen (Skrikrosa) gjorde sitt jobb och han var snäll och lät mig åka framför honom, yes! ;) Och tredje.. Ja, alltså det var ju inte något jätte bra heat, haha! Jag låg sist av sex bilar, men jag hängde ändå liksom med, det var inte så att jag bara låg ett varv efter utan det var inte mycket efter. Men jag fick aldrig dom poängen, you know why? Jo, för att jag gjorde det som jag ALDRIG vill göra igen, eller någonsin överhuvudtaget, jag rullade. Så jag åkte runt där, gjorde en liten piruett (stavning?) i luften, landade på taket och hamnade tillslut på sidan. Men jag tycker det är så grymt kul, inte att jag rullade men hur allt hänger ihop. 1. Jag säger till mamma: Hur känns det att vara med på tävlingarna nu då? (Ibörjan kunde hon inte ens titta, stackarn..) Hon svarade: Jo, det känns faktiskt riktigt bra! - och så hände det här.. 2. Jag frågade A om hur det känns att rulla (han gjorde nämligen det förra året) Han svarade: Nä, det är nästan bara roligt! - och så hände det här.. 3. Pappa säger till mamma: Ja, det är nästan roligt att vara med Mathilda på tävlingarna för det är inte så mycket att laga! - och så händer det här.. 4. Jag sitter på startplattan och känner, NU JÄVLAR! Så jag spänner åt bältena så jag knappt kan andas! - och så händer det här.. Ja. Jag tycker det är ruskigt kul att tänka efter liksom att det var ju sånt som hade och göra med att bilen är hel, mamma klarar att kolla och jag frågar hur det känns att rulla. Det är ödet helt enkelt! Haha!


Jag är lite slö, har ont nästan överallt och har huvudvärk, haha men annars mår jag gaanska bra, så nu ska jag göra mig i ordning för skoOola! :) Ni får ha det så bra idag och sköt om er! /Fms pssst! Jag bloggar ju i AT denna veackan... Klicka här!

Inga kommentarer: