torsdag 7 april 2011

mmmm!

Mat i magen, check! Städad lägenhet, check! Fått hem baby, check! Ja, jag har fått gjort mycket idag :) Vi har precis ätit middag, det blev kycklingsallad, man måste tänkte ett steg framåt på torsdagar och äta mat under 10pp annars är man körd på halv åtta hos familjen ;) Haha! I morgon är det papi som har det tror jag och jag vet nog nästan säkert att där är det inte lättmjölk som gäller direkt! haha! ;) Igår myste jag och baby till det med Oscars faktiskt, åååå dom gör såna fruktansvärt superdupermegagoda hamburgare, synd bara att dom "kostar" 40pp minst ;) Men det blev ju en runda på gymmet idag så det var värt det ;) Jag har lite press på mig nu att lyckas bättre vid nästan vägning, eftersom jag är SÅÅÅ nära mitt mål. Och DÅ blir det ZUMBA! Men i tisdags fick jag faktiskt ett delmål uppfyllt också :) Men nu ska jag facebooka lite sen ska vi bege oss till gymmet igen. Jag hade såna problem, haha! Först så var det vad vi skulle träna, baby sa: Vi tar bröst/vader... Njaaa.... jag vill inte ha tärningsvärk i tuttarna på lördag! Nähä, armar/rygg? Njaaa... Armarna... Jaha..? JA! JAG VET! BEN/MAGE! - PERFECT BABY! ;) Så nu jävlar ska fettet försvinna, eller ja delvis.. kommer det någonsin göra det? JA, JAG ÄR SÅ PÅ SÅ JÄVLA GOD VÄG! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: