fredag 1 april 2011

Boooring!

Jag har sjukt tråkigt, även om föreläsaren har en såndär härlig dialekt från USA! Hon är jätte mysig att lyssna på men usch vad det som hon pratar om är så jäkla ointressant! men det är ju som tur "bara" 2 immar kvar, god help me...:( Men jag kan ju inte sätta mig och lipa på en föreläsning såhär, dumma mig! Men nu börjar folk gå och vissa sitter och skruvar på sig. Jag år nog den som skruvar på mig mest haha! Men det är bara att bita ihop och tänka på resultatet :) Jag har beställt en bok som jag måste ha till helgen, jag beställde den i onsdags och håller verkligen verkligen tummarna för att den kommer idag, haha, annars är jag körd :( Men jag håller tummarna :) Efter att ha fått beskedet att det kommer skickass från adlibris idag men efter några mail har boken hamnat i en lastbil som kommer till Alingsås idag, yaaay :D eller ja, jag hålller fortfarande tummarna ;) men nu är det rast :) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: