torsdag 14 april 2011

Kiss me ki-ki-kiss me!

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på E.T med Katy Perry, ruskigt bra låt det där :) Jag har haft full rulle nästan hela dagen känns det som men egentligen inte! haha! Im weird, you know it! ;) Haha! Jag åkte med bussen som var i Kingriver runt tre tiden, men sen som alltid så händer det alltid olyckor så jag tänkte att en 2km lång promenix har ju aldrig skadat? Så slipper jag ju köerna! Och jag ångarar mig verkligen inte! Jag traskade iväg och gick längst älven och hade verkligen vårkänslor! :)Sen ser jag något som ligger på marken, inte en männsika i närheten och ni kan ju gissa vad det var som låg där ;) haha! Så jag fick motion och tjänade pengar på vägen hem, det är aldrig helt fel, haha! ;)

Annars så har vi gjort i ordning lite kycklingwook (torsdagsmat..!) och sedan gick vi och tog oss en liten promenad och tog en glass på truimf! Ååå, vad jag har saknat våren! haha! mmmmm! :) ett hett tips är den nya glassen brownie, mumma! :D

Sen direkt när jag kom hem så är det vår månad att städa trapphuset så då gjorde jag det! Direkt när jag kom in såg jag att papi ringt två gånger och precis när jag skulle ringa upp honom så ringde han igen (slapp jag att slösa pengar, haha!) Men jag trodde ju att det var något superduperviktigt eftersom han ringt som en dåre. Om det avr viktigt eller inte, ja det kan jag inte bestämma men något som var väldigt sant det han sa var att vilken tur att jag inte hann göra klart den andra bilen. För nu pajade jag ju den gamla, och den är inte så jäkla viktig! Hade ju vart så mycket surare om det var den nya, släta fina bilen. Så det var en bra tankeställare ;)

Nej, nu ska jag spela lite cod och bara slappa resten av kvällen! I morgon ska jag till Alingsås och möta mami så ska vi åka och handla vid tiotiden. Jag tycker om att spendera lite "ensam tid" med min mamma. :) Ni får ha det KING! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: