onsdag 13 april 2011

Pluggisdag :)

Idag så är det dags för mig att plugga, det är ju trots allt inläsningsdag och vi har två examinationer nästa vecka, PERFECT! ;)Fast nu på morgonen ska jag bara plugga liiite lugnt, haha! Nä, men det var tvättdag idag så jag varvar mellan frukost-tvätt-blogg-tvätt-städa-tvätt och seeeen börjar jag plugga! :D Så just nu är jag ju då vid bloggningen, haha! ;) Så jag kommer vara lite "off" idag, men ni får ser mig då och då iallafall! ;)

Jag har förresten fått styckeindelningarna att fungera igen, jag måste skriva massa HTML skit för att det ska funka :P Ganska jobbigt, men hellre att det är jobbigt än att texten är jobbig att läsa! Eller vad säger ni?

Ja, vad ska jag skriva mer? Jag hade en superdupermegabra dröm som jag förmodligen kommer "leva på" hela dagen, haha! Jag vet inte om man får berätta om jag vill att den ska slå in? Har hört det tror jag, haha! ;) Så jag behåller den för mig själv :D Nu ska jag börja tvätta igen, haha! Ha det så bra :) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: