tisdag 12 april 2011

Ni får ursäkta..

..men blogggen är en aning konstig! :s Det är jätte jobbigt att läsa den när inte styckaindelningarna kommer med och sånt! :( Jaja, jag ska försöka återgärda detta så fort som möjligt! :)


Jag har iallafall duschat, målat naglar ätit frukost och lunch! Jag har sån skit dag idag så jag börjar 13.00 och då måste jag åka runt elva härifrån för att komma tid och då ska jag ju egentligen äta lunch, så jag tar frukosten på bussen istället, nice hu? ;)


Jag är jätte nervös inför vägningen, och jag är sååååå nära på att smygväga mig! Jag gillar att smygväga mig för då får man ungefär en koll på hur mycket man går ner men man får egentligen inte väga sig innan men ååå så svårt att hålla sig borta! Jag har iallafall följt programmet hela veckan och det känns sjukt jävla gött, och jag har rört mig gaanska bra så jag håller tummarna! :)


Hmm, vad ska jag göra nu i en halvtimme innan skolan då? Kanske fundera på vad jag ska skriva nästa gång ni hör av mig? ;) haha! Vi får se, nu ska jag iallafall försöka göra NÅGON nytta! haha! Ha det bäst :) PUSS! /Fms

1 kommentar:

Enander sa...

Prova att hålla nere Skift när du ska göra mellanrum, alltså när du trycker på enter! Det är så på min blogg iaf att man måste det för att det ska funka :)