onsdag 6 april 2011

Hey guy's!

Hoppas allt är bra med er! Jag har det hyffsat bra, har 1000000000000000 tankar i huvudet samtidigt för tillfället men jag tror det kommer lösa ut sig snart! Men jag tänkte faktiskt för en gång skull vara "allvarlig". En släkting till mig gick bort härom dagen/veckan och jag kan verkligen inte släppa en tanke som jag fått.. Han var gammal och då är det mer "accepterat" att liksom dö, man har levt sitt liv och kan somna in. Men grejen är att den familjen han kom ifrån innehöll fem bröder om jag inte minns fel, annars är det fyra.. Men iallafall två av dem hade redan gått bort, så nu är de två bröder kvar. Jag kan inte släppa tanken att tänk när det blir så för mig..? Jag har en mamma och en pappa, tre systrar med respektive. Tänk när jag ser dem dö..? Jag vet att jag låter BLÄÄÄ när jag säger detta, men jag är seriös.. Mamma och pappa har ju alltid funnits där! Vad ska jag göra utan dem? Eller mina systrar, tänk om det skulle bli så att jag bara ser mina systrar försvinna en efter en? Jag vill stoppa tiden..

Inga kommentarer: