måndag 11 april 2011

Bedubidamdam!

Nu ligger eller, nä jag sitter i sängen och spelar lite Cod :) Honey kommer hem om någon timma och då ska vi äta lövbiffsgryta med pasta :) Vi får se om jag kan gå till gymmet sen, fortfarande sjukt ont i rygg och nacke :( Men jag tror nog att jag kommer orka med att bara gå lite på rullbandet, jag behöver ju liksom inte styrketräning 8.0 ;) haha! Men promenad har ingen dött av! Eller ja... hehe, det finns ju faktiskt folk som gjort det :P Men inte jag, för jag måste röra på mig nu, har ju vägning i morgon :( Usch, känns inte alls bra.. det var bara 0,2 förra veckan och jag är livrädd att det kommet vara plus denna veckan bara för att det inte gick så bra förra.. :s Det är tyvärr så jag funkar! :( Men men, nu ska jag börja laga mat så smått och spela klart, ni får ha det så bra så får vi se när vi hörs next time! :) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: