onsdag 2 mars 2011

bidumidamdam bidubidamdam...

Jag vill börja inlägget med att ge en liten risning...

Jag tänkter inte gå in på det mer men jag anser att de är helt klart värt det..

NU till lite roligare saker! På lördag ska jag vara assistent till en mycket dukigt fotograf :D SKIT COOLT! Jag ska rikta blixtrar och komma med tips och idéer om hur modellen ska stå och göra! Jag har kollat på topmodel nu så jag har mina idéer ;) haha! Jag tycker det ska bli skit spännande! Självklart är inte personen någon jag känner så tjejen som tipsade mig ska ju självklart med, hon ska sminka och göra i ordning modellen och hennes b-friend ska också med som stöd, så vi är tre stycken som "känner" varandra :) Jag är jätte nervös, det känns så otroligt kul! :) Jag ska ta med mig min kamera så jag också kanske får knäppa några bilder som jag får använda sen ;)

I går vad det möte också, då visade vågen -0.5kg, jag är faktiskt helnöjd.. Jag åt ju tårta som sagt, haha och åt buffé och klarade mig ändå att gå ner ett halvt kilo! :) Det är 0.5kg närmare min andra delmål, det känns ruskigt skönt! :)

Ikväll blir det för hoppningsvis MRL.. Jag är reserv nummer 15, haha så jag håller tummarna :P haha.. Jaja, men nu ska jag försöka hitta något som jag kan hitta på under denna dagen, PUSS på er! :)

Inga kommentarer: