torsdag 10 mars 2011

sängläge!

Nu ligger jag i sängen och väntar på att baby ska joina mig :) Vi ska spela lite cod nu innan det är sleeptime :) Det är vårt kvällsmys :) Vfu:n idag har vart helt underbar, vilka sköningar till barn :) Jag har även fixat mig ett extra jobb sådär på morgonen ;) haha! Det flyter på lite nu iallafall! Jag känner mig ganska trött i huvudet ändå för det är så jäkla mycket intryck som kommer som en smäll i huvudet typ haha! Men jag har spelat lite Wii nu så då börjar det släppa lite lagom innan läggdags :)

Jag har en bekännelse så här på kvällen också.. Baby har ju börjat med viktväktarna men det är bara det att män får äta mycket mer än oss kvinnor så när vi sitter vid matbordet säger jag: åå, jag har två pp kvar, då säger älskligen: åå, jag har 20pp kvar, haha! Fattar ni vilken skillnad? ATT JAG INTE ÄR MAN! ;) Jag tycker det var lustigt också för det är en tjej på viktväktarna som ammar men hon börjar jobba nästa vecka, haha och då kommer hon gå ifrån 46pp till 32pp, jag fattar inte hur hon kommer klara det? Bara så, från att få äta 46pp på söndagen och på måndagen får hon helt plötsligt bara äta 32? haha, shiet, hon borde få en stjärna för det ;)

Mne nu blir det cod mys! Ni får ha det så bra :) PUSS! / Fms

Inga kommentarer: