lördag 12 mars 2011

Hej sweetiespieis :) eller något ;)

Nu har jag precis kommit hem från Alingsås, jag har haft lite att göra idag faktiskt :) Jag har först åkt till en maskin och skit affär med papi och Toby :) Sen så strögade vi runt lite sen åkte vi hem och åt lunch och göttade oss :) Sen fick jag ett begär att åka in till Alingsås och pröva kläder och se om jag gått ner någon storlek :)

Ni kan ju bara gissa resultatet, en storlek på byxor CHECK! men sen har jag antagligen gått ner en storlek över magen men brösten hänger inte med i utvecklingen, haha! Men det är gött för annars brukar de vara de som krymper mest, men LUCKY ME! ;)

Nu ska jag spela lite Wii sen ska jag dekorera lite cupcakes :) Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra :) Vi får se, bestämt är iallafall att jag ska ta Misspiggy till första tävlingen, men bra motor ;) Haha, så jag ska bara byta den där förjävliga drivaxeln så är den fit for fight sen ;) Nu ska jag spela, PUSS! /Fms

Inga kommentarer: