onsdag 9 mars 2011

Maten står på spiiseen...

Och ska koka klart pastan sen ska det blandas med räkor, haha nej men nu tänkte jag skriva glass, haha vad fan kom det ifrån?! Där ser man att mitt rätta jag börjar komma fram, haha! Nej men det som det skulle stå var räkor, ost, persilja, vitlök och annat gott ;) Sedan ska jag och baby diska och vet ni vad vi ska göra sen? Jo, vi har sprungit runt i hela Kingriver för att hitta semlor, haha! Jag såg ett bageri som såg ut att ha goda semlor men det var stängt så vi gick till maxi, slut så vi gick till svarta katten, slut haha så det slutade med två ynka och inte alls tillsynes så där goda semlor, haha! Men skulle det var semlor så skulle det! ;)

Jag har fortsatt att läsa in på min mobil sen så fick jag tag i nårga Zumba skivor, retlig nog var att jag inte kollade vilka språk man kunde välja, så jag fick välja mellan TYSKA! hahah! Men men, Zumba är alltid Zumba, lite svårare att förstå på tyska bara :P Men så nu kan jag dansa Zumba hemma istället för att stå och knö med massa tanter på gymmet :) Nej nu får jag gå och röra i grytorna och vet ni? Igår så var jag huur nere som helst och var inte alls glad över mina -0,4 kg men nu! Så har det äntligen slagit mig att jag har gått ner nästan ett halvt kilo på en vecka och jag har ätit så underbart god mat! TUMMEN UPP! PUSS! / Fms

Inga kommentarer: