torsdag 31 mars 2011

Goodmorning!

Godmorgon alla glada! :) Idag är det skitväder, och det är då som jag är som gladast över att ha Toby! :) Han får mig att le även när det regnar :) Men jag hinner inte blogga så jätte länge, men jag efterlyser en skådespelare, han är ganka gammal, vitt hår, glasögon ganska smal men jag har en helt blackout om vem han är! Jag vet att han är skådis och jag möter honom varje dag när jag går till skolan, men jag kan verkligen inte placera honom! Jag kan ju inte direkt stanna honom och fråga, ursäkta, men vem är du? haha! Snacka om att kränka honom! Jag håller på att googla bilder, haha! Men jag får ingen träff.. GE MIG FÖRSLAG PÅ VEM DET KAN VARA! haha! Annars ska jag ha en föreläsning om observation och sen ska vi ha studiegruppsarbete :) Vi ska prata om lek, lekminnen och leksaker! Hmm.. jag har fortfarande inte kommit på något starkt lekminne sen jag var liten, jag har inga? :O Men nu måste jag kila :) Ha en bra dag, bortsett från vädret! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: