torsdag 31 mars 2011

NEJ NU FÅR DET TA SLUT!

Fy fan vilken tråkig blogg jag har? Jag gör bara två inlägg per dag typ, ni läsare vill ju ha massor, right?! Så jag ska försöka bättra mig! - Jag börjar i morgon :) Haha! Idag har jag iallafall vart i skolan som ni vet, sen ahr jag lurat på vem skådisen är men INGA framgångar.. Sen har jag åkt buss, städat, diskat, plockat upp tvätt, packat och vart och tränat i 2h :) Känns fruktansvärt gött! :) Det blev rygg/axlar idag och 20min på rullband och 20min på cykel så jag känner mig utmattad! Så nu har jag precis duschat och fått världens bästa massage av baby! :) Han är superduperunderbar! :) Så nu har jag slängt in wookgrönskerna i ungen och väntar på att kycklingen ska bli klar dagens middag blir nämligen (damdamdamddaaaaaam!) KYCKLINGWOOK! :) MMMM! :) Det är såpass billigt i points väg och eftersom det är fredag i morgon så bölir det billigmat hela dagen för att spara sig till HALV ÅTTA HOS K!! :) Lika spännande! Mamma och E har redan avklarat sitt och jag är den 29:de April! Efter löning och jag vet redan vad jag ska bjuda på i stortsett, bara småslipa lite :) Men det kan jag inte avslöja här, utan ni får också vänta och se :D Men nu är nog kycklingen klar och jag börjar bli huuungrig! :) Vi får se när vi hörs nästa gång! :) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: