fredag 11 mars 2011

*gäsp*

Varför ställer jag klockan på 6 när jag egentligen inte behöver gå upp innan prick ändå? Jag äter frukost på förskolan som börjar halv åtta så jag förstår inte mig riktigt.. :O Men men, jag kan väl låtsas att jag gör det för er! Haha! Idag ska jag ha Vfu till halv tre sen ska jag gå och köpa en diskborste, fixa i ordning hemma och vänta på att älsklingen kommer hem halv fyra så ska vi väl ta oss en snabbis, nääää nu skojade jag! Men vi ska nog packa och lite så sen beger vi oss till Alingsås :) Usch vad jag känner mig trött, men då vet jag ju att jag lever! ;)

Ikväll ska vi äta heta räkor och då blir det till att räkna hela receptet, sånt är ju sååå kul ;) Men totally värt det! ;) Jag har bestämt mig för att röra på mig lite mer, det kanske är just därför det står så lite på vågen för att jag slutat att röra på mig så mycket? Men jag har svackor i allt och desto bättre blir det ju när jag klarar mig ut den för då får jag speed som aldrig förr ;)

Nej nu ska jag ta mig upp ur sängen, klä på mig långsaaaamt och sminka mig ännu långsammare så får vi se om det blir någon tid över, borde inte bli det ;) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: