onsdag 30 mars 2011

Mätt och belåten!

Ja, nu sitter jag och andas lite.. Det är fruktansvärt skönt faktiskt :) Vi har precis ätit mat, det blev fitt.. eller nej fiskbullar med potatis, det satt inte helt fel :) Det är sån mat som kommer tillbaka, haha! Sån mat man glömmer av att man kan äta :) Idag har jag vart i skolan, först blev jag skit skrämd, för jag trodde föreläsaren var sjuk (hade bara en föreläsning idag) men som tur kom han i sista minut! PUH! THANK GOD! Sen ringde jag min mamma och frågade om hon inte skulle komma till Borås snart, men då skulle hon inte det! :( Lillasyster hade fått ändring på schemat men jag fick ett erbjudande att åka in till Alingsås och hjälpa henne med H som skulle till OPTIKERN! -och kolla i butiker. Stackars mamma, jag lider med henne! Gamla gubbar i stan, hopplöst! Men jag tackade nej och sprang till bussen och kom hem vid ett tiden, då blev det lunch (kycklingburgare med massor av gurka, tomat och lök!) och sen skulle jag fixa med tvätten, ås jag har fått tvätta lite! Sen cyklade jag och mötte älsklinge, vilket jävla underbart fucking lovely väder vi har! :) När vi kom hem blev det att skala potatis och fixa och nu sitter jag här :) Vi ska nog dra till gymmet, känns tråkigt i det fina vädret, men jag orkar inte lyfta stockar eller ligga mig och göra situps i sumpmark, haha! Men nu ska jag bara städa i ordning lite så kan vi dra sedan :) Ni får ha det så bra! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: