måndag 7 mars 2011

Dålig uppdatering!

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering, eller snarare ingen uppdatering igår! Jag kände mig inte alls sugen på att göra NÅGOT igår.. Fast jag ändå ville hitta på något liksom! Men men, bättre sent än aldrig eller hur? :)

Nu ligger jag i sängen och har precis vaknat till liv. Idag har jag föresläsning om miljöer för barn lärande, spännande :) Sen har jag något som kallas VFU-konferens, jag tycker det lät lite knepigt men men, haha det blir säkert jätte bra! Idag ska jag ringa SBF som jag glömt av hela tiden.. Så jag hoppas att det inte kommer vara försent nu men det borde det inte vara! :)

Jag har lite ångest för i helgen har jag inte gjort NÅGOT med bilen, eller nu ljög jag.. Jag såg på när baby pumpade däcken och sedan drog jag ut den med traktorn.. WAAAAOOW! Vad mycket jag har lyckats göra! Men sen känner jag att eftersom jag ändå ligger så tajt till nu och papi sa att jag ligger väldigt väldigt väldigt tajt till, och vi har en annan kaross som står på gården nu så är det bara att slänga i en motor och det går förmodlingen på en dag :) Så det blir inte Pinklady som jag får dela min första tävling som dam utan det blir en annan skrutt bil ;)

Nu ska ajg klä på mig, gå ner och fylla maskinerna med tvätt och sätta på timer sen ska jag bege mig till skolan och sluta klockan fyra, yaaaay hela folket jublar! haha, nä inte direkt kanske men ändå :) Gosch, im tierd! :( Det som kommer kännas göttans är att jag köpte ett headset till min telephone igår så nu kan jag lyssna på musik! SKIT GÖTT! :)

I morgon är det möte och ja, som vanligt känns det bajs.. :( Det blev -0,5 kg förra gången och det är jag skit nöjd med, men sen tänker jag att 1 kg sitter inte helt fel :P Men som sagt, varför ska jag stressa till mitt mål? Jag har hela livet på mig, men jag vill ju gärna nå mitt delmål innan 9:de april, då blir det Wii Zumba till mig :) Men nu måste jag sätta igång! :) PUSS!

Inga kommentarer: