söndag 20 mars 2011

Finally!

Nu, äntligen har jag fått bort generatorn och nu ska jag bara krångla dit den nya! :) Sen så är det bara drivaxel och målning sen är bilen färdig! Eller jag kanske borde dammsuga den innan, haha inte sådär jätte gött att få en stor sten i huvudet om det skulle gå illa, haha!

Jag har gjort en ny header som jag lovade, något som jag inte hunnit med är att foto Misspiggy, eller hunnit och hunnit, jag har vart arg på skruttbilen så jag har väl inte haft direkt lust heller ;) haha! Något jag har hunnit fota är busungen och supermånen igår. Det var mysigt, vi åkte till svärmor och plockade upp henne och pojkarna så myste vi i bilen och åkte runt och kollade på månen :) MYYYS! :)

Ja, och idag kom jag upp halv sju och gick ut med en gång och jag sa till mig själv att du får inte äta frukost förens du fått bort generatorn men efter någon timma så blev jag dels trött och hungrig, så jag bröt mitt eget löfte! Men det får man väl så länge det var till mig själv? :)

MEN NU TILL NÅGOT NYTT! Jag ska ha en lite "tävling-kulgrej" sak här på bloggen, den kallas "Hottieceleb of the week". Se nedan om hur DU kan vinna en länkning! ;) PUSS! /Fms

2 kommentarer:

Malin sa...

Fin blogg :D

Följa varandra via bloglovin?

Moa sa...

söt blogg! följas via bloglovin? :)