onsdag 16 mars 2011

Födelsedag!

Idag fyller älsklingen 20 år, shit vad konstigt det känns! Han får köpa ut till mig ;) Han har fått Metallica biljetter av mig (iofs så fick han dem i förskott) men en liten present till lurar i helgen + att han ska få en liiiten överaskning när han kommer hem, spännande va? ;) GRATTIS ÄLSKLINGEN!

Annars så ligger jag i sängen och har precis duschat. Jag får panik på mitt hår, det går av hela jävla tiden, för mycket kemikalier så jag funderar starkt på att raka av hela skiten så slipper man det, vad säger ni?! Nä, inte raka av det.. Jag skulle verkligen inte passa i det men jag funderar på att klippa det kort, eller inte för kort men så kort som det har gått av till.. och det är ganska kort.. jag kommer sakna mitt långa hår då,jag vill ju HA långt hår :( Jag får se hur jag gör, jag har inte pengar till det ändå nu, så det får bli om några månader! :(

Jag tog mått igår, glömde jag förmodligen skriva men det gjorde jag och det visade -9,5 cm och totalt har jag minskat 30cm på hela kroppen, det känns inte så mycket nu men när jag hade måttbandet på magen på den ursprungliga måttet så var det faktiskt en hel del! haha! Men nu är det ny vecka som vv och jag ska använda min veckobonus till fredagen, haha för då kör vi i familjen en egen "halv åtta hos mig" variant, sjuukt kul!

Nu ska jag göra någon nytta, fråga mig inte vad men kanske fixa Tobys överaskning? Vi får kika på det! PUSS!

Inga kommentarer: