söndag 13 mars 2011

Cupcakes - Yummy treats!


Idag har jag gjort massvis av Cupcakes, det är min nya hobby! Ni tänker säker, men HALLÅ! Du är väl viktväktare! Ja, det kanske jag är men när jag ser vad jag egentligen har i dem så blir jag inte alls sugen på allt sött. Detta är egentligen inte sött, en Cupcake har jag räknat ut kostar 9pp. Ja, det är mycket men den är också mättande och inget man bara äter och äter och äter. Så jag har smakat vad smeten och det som är på smakar, men det är ju inga "vräka i sig mängder" utan jag smakar. Märker ni skillnaden? ;) Men nu har jag iallafall gjort några stycken, vad tycker ni? :) Jag gillar helt klart de rosa mest! ;) Jag tycker de är söta och det jag smakat på smakar super! Så nu vet ni i familjen vad det blir för efterrätt idag! haha! (De fick igår också, men då pyntade jag bara och lillasyster fixade resten!)

Vi hörs senare, för nu tänkte jag lura med mig älsklingen upp och kolla på en film :) NEJ JAG VET! Vi kör en liten tävling och jag döper den till DÖM ELLER BERÖM! Ni dömer eller berömmer mina Cupcakes, vad tycker ni om den? Motivera era svar! Jag utser en vinnare som får en dags länkning till sin blogg ;) COME ON!

Inga kommentarer: