onsdag 16 mars 2011

Födelsedags firande! :)

Nu sitter jag i sängen och har precis firat baby :) Det blev smällare (såna man drar i ett snöre så de hoppar upp) och det blev ballonger fin dukning med "finglasen" och såna där man blåser i, haha kommer inte ihåg vad det heter, haha! Men sen blev det självklart alkohol! Ni kan ju bara gissa vart baby befann sig direkt efter han slutat jobbet ;) Han köpte mitt älsklingsvin, vin? Jag vet inte om det är vin men ååå så gott det är! Synd bara att 2dl kostar 7pp ;) Jag som alltid brukar ha motto: Blir du inte full av din dricka är det inte ens någon idé att börja! Haha, nä! så hemsk är jag inte! Jga har ju haft en period där jag var alldeles för full oftast men nu tycker jag nästan att det räcker med en cider eller två :)

Nog om alkohol och nog om mig och mitt egoliv, nu ska jag pussa på älsklingen och diska, han förtjänar att slippa disken idag, eller vad säger ni? ;) Haha! Ha det underbar (för det ska jag ha!) så hörs vi förmodligen i morgon :) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: