tisdag 8 mars 2011

hmm..?

Goodmorgon på er! Hoppas allt är bra med er! Jag såg en sak nu på morgonen när jag läste igenom vad jag skrivit på min blogg och då har jag märkt att bloggen inte alls uppehåller själva syftet! Haha! Ja, jag vill bjuda på hur det går för mig med vikten eller hur det är att vara sambo och så, men själva huvudsyftet var egentligen att skriva om det jag älskar att syssla med: FOLKRACE! Men allvarligt talat så har jag bara skrivit ynka 5 inlägg ungefär om det, haha! GOOD WORK! haha, men jag skyller på att inte säsongen kommit igång än, det får jag väl göra? :)





Idag är det faktiskt vägning och som alltid, ni kan ju detta vid det här laget så jag tänker inte ens skriva att jag är nervös, ops, nu gjorde jag det ändå! Haha, men skit samma ni får en uppdatering om det sen :)


NU till en fotoidé som jag fick när jag satt på bussen på väg hem igår. Jag lyssnade på låten: "Hon får" och den handlar om att hennes pappa förgriper sig på henne och de ställer frågan: För gud, du haver barnen kär, men SER du den som liten är? Så min fråga till ER är:

Svara på frågan hur ni vill, men jag vill ha ett svar! VAD tycker ni?


Inga kommentarer: