onsdag 30 mars 2011

Godmorgon!

Min dag emd bloggen blev helt skev igår! På morgonen trodde jag att jag skrivit ett inlägg, men det hade jag ju inte? Och sen blev klockan så mycket så jag hann inte blogga! Men nu ska jag se till så detta inlägget blir publicerat! Haha! Igår: Igår var jag i skolan, hade jsukt tråkgit det sista så jag tog faktiskt mitt pick och pack och gick 20minuter tidigare! Så jag kom hem fem ungefär, bussen blev försenad! Men tjugo i tog jag min cykel och begav mig uppåt :) Jag var hyffast nervös, inget ovanligt! Men min konsulent är så mysig så hon lugnar mig jämt! :) Jag fick min guldstjärna som jag missat få förra veckan (3st nu!) och vågen visade.......-0,9kg! Och jag har gått ner 10kg sammanlagt, det är som den magiska gränsen som kändes så oändligt borta! Men nu är det 10kg mindre, men massor av kilon kvar att förlora, men jag är LYCKLIG! Idag: Idag är det skola som gäller till tolv sen ska jag hem och tvätta och städa och fixa och dona! Sedan tror jag allt att det blir en runda till gymmet idag också :) Men nu måste jag kila, jag hör av mig lite senare om jag hinner ;) haha! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: