torsdag 10 mars 2011

goodmorgonen :)

Nu har jag en kvart på mig att blogga innan jag ska bege mig iväg till min VFU :) Jag är så nervös angående maten, haha! Jag är lite kräsen kan jag väl säga men sen också att inte veta vad de har i dom där jäkla grytorna, haha! Men jag får räkna högt så får vi se hur väl det stämmer, får ta med min lilla butiksguide typ ;)

Jag har inte alls sovit bra i natt, jag har haft ont i mitt bröst men så har jag även blivit armbågad i revbenen och drömt skit cp:igt! Jag har några glas med ett gult tryck på, och så drömde jag att vi skulle flytta och då hade jag packat ner dem men då ville älsklingen ha den lådan till något annat så han började slänga ut glasen hejvilt på golvet och jag skrek och sa men ser du inte att dom går sönder? Men han gjorde inte det men jag gjorde det, haha så stod jag och sopade upp glassplitter som inte han såg? haha, jaja! Sen drömde jag att jag försov mig också, haha och i drömmen sa jag: ååå, fan varför kunde inte detta vara en dröm? Jag blir så glad när jag vaknar när jag ska och upptäcker att det faktiskt bara var en dröm! :)

Men nu ska jag betala lite räkningar så här på morgonen sen ska jag bege mig bortåt :) Ni får ha en underbar dag så lägger jag in ett inlägg så fort jag hinner :) PUSS! / Fms

Inga kommentarer: