tisdag 15 mars 2011

Seriöst..?

Okej, jag har ett litet problem.. Ni vet sparkdräkterna för vuxna? Jag får panik på dem. Okej, jag förstår om man vill ha på sig dem på slappisdagar då man inte ska göra något utan bara gå hemma och mysa i sin sparkdräkt, men att ha dom i skolan.. Seriöst? Jag vet att folk säkert tänker så om mina kläder också men jag tål det verkligen inte.. Det är en mysdräkt som man myser med hemma, man använder den INTE i skolan! uuuuurrk!

Annars så sitter jag bara i skolan och tar det lugnt innan jag börjar. Idag ska vi bara skriva ett paper och sedan ska vi göra i ordning inför redovisningen på torsdag :) Så egentligen slutar jag vid fyra men jag håller verkligen verkligen tummarna att vi slutar tidigare!

Det pirrar i min mage, jag har ingen aning om varför men jag har bara ett härligt pirr i magen, jag tror det är solen och våren som gör mig sån här :) Vi får hoppas att det underbara vädret håller i sig så jag får vara glad en stund nu :) PUSS! /Fms

1 kommentar:

Mizca sa...

Men varför är det fel att ha en sådan på sig i skolan .. ? Kläder som kläder :)