tisdag 15 mars 2011

I DID IT!

Äntligen tog jag mitt feta arsle och begav mig till gymmet klockan fem i morse och nu sitter jag här med frukost i magen, helt slut i kroppen och bara tar det lugnt! SÅ JÄVLA GÖTT! Bussen går om tjugo minuter, så om tio minuter får jag gå hemifrån :) Nog för att det bara tar 5 min till busstationen men ändå, jag är tidsberoende och jag ska helst vara dit jag ska tio minuter innan jag måste. Haha! Jag får panik annars, annars är JAG sen! GALET, jag vet men men det är jag i ett nötskal :) Iofs så gäller inte det mina nära och kära, de ska helst få vänta i en minut eller två! ;)

Jag kollade Sbf och börjar känna mig ruskigt nervös inför tävlingen den nionde.. Jag har kollat vilka som ska tävla och jag uppnår verkligen inte till deras nivå.. haha! Flera av brudarna som ska köra gör ibland killarna (och det är enligt mig inte dåligt!) men men, man kan inte komma sämre än sist, eller hur? :) Sen har de flesta av dem kört i några år medans jag går in på mitt andra, haha!

Men nu ska jag göra mig i ordning det sista, packa maten, datan och allt annat smått och gott :) Men vi hörs väl i kväll så får ni veta resultatet av vägningen, yaaay! Ha det gott mina vänner! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: