onsdag 9 mars 2011

Hej sweeties!

Förlåt för mina riktigt tråkiga inlägg igår men alla människor kan inte vara på topp hela tiden och det känns som att det verkligen är här på bloggen som jag faktiskt KAN skriva om sånt. Idag är jag iallafall på lite bättre humör, puh! Jag vaknade klockan nio idag och då käkade jag frukost, lingon grova med skinka och gurka och sedan kollade jag klart på 6 points och sedan började jag med dagens viktiga: Plugga inför tentan. Jag har börjat läsa texten högt och spela in den så tänkte jag att då kan jag ju lyssna på det på väg till och från skolan! :) Smart va?

Så nu ska jag alldeles strax äta lite lunch sen ska jag fortsätta att läsa in mig och jag hoppas att hinna klar idag, men jag har på 40min läst 20 sidor och hela rapporten är 120 sidor så det borde jag väl klara? Nu blir det lunch, pannbiff från familjen dafgård, hahah och sen så :) PUSS! / Fms

Inga kommentarer: