tisdag 22 mars 2011

Gooodmorgon! :)

Idag är jag på super humör, skit gött väder ute! :D Så vem kan INTE vara glad idag? :) Nämen, jag är glad trots vägningsdag? haha! Jag ska plugga hela dagen men såhär påvägningsdagen så MÅSTE jag ALLTID komma till gymmet på morgonen! :) Så klockan sju gick jag till gymmet och gick/joggade 6km, känns ruskigt bra, jag känner mig så stolt! Egoist? Javisst! ;) Men oavsett vad ni tycker tycker JAG att jag har sån JÄVLA rätt till att vara det!

Jag har precis kommit innanför dörren faktiskt, haha! Jag tog bara med mig den ena nyckeln och vår ytterdörr till själva lägenhetshuset är låst fram till nio, tio någonting haha så när jag ryckte i dörren så slog det mig att jag valt fel nyckel.. haha! Så jag satte mig där ute och då kom det en tant som log lite osäkert och sen när jag frågade om hon skulle in här sa hon fööörsiiktigt, jaaaaa, haha stackarn! Såg livrädd ut, jag är ju inte farlig :) men jag sa att det var bra för jag hade glömt min nyckel, hon såg verkligen rädd ut, som om hennes sista stund var kommen, jag hoppas det släppte när hon såg att jag låste upp min lägenhetsdörr och gick in, haha!

Men nu ska jag alldeles strax käka frukost, sen ska jag ta dusch och inpackning haha, my loooove! Och sen blir det till att plugga tills det är dags för lunch och efter lunchen blir det ännu mer plugg :) Och så är det vägning 16.00 :) Gött! :) Men nu ska jag sätta fart och inte bara lata mig här? ;)

ETT SNABB TIPS INNAN BARA!

Du som viktväktare som har en blogg och känner att du måste ha lite uppmuntran, börja blogga på vv's hemsida, jag gjorde det och guud så rara och snälla dom är! Dom skriver såna fina kommentarer! UNDERBARINGAR ALLIHOPA! :) Ett snabb tips som sagt, men nu ska jag sätta fart (på ritkigt) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: