tisdag 8 mars 2011

punktpunktpunkt

Ja, det är just så det känns nu, som punkter. Varför ska jag alltid få den här känslan att det kommer skita sig när jag går på mötet? Jag hatar känslan och har det ALLTID inför varje möte.. Jag känner att jag inte presterar tillräckligt bra! Jag är inte tillräcklig, jag måste gå ner mer för att "få vara kvar i tävlingen". Jag ser det som en tävling mellan mig och mitt fett och jag MÅSTE vinna varje vecka, annars är jag värdelös. På dagen då jag ska väga tänker jag extra mycket på vad jag äter, jag får ABSOLUT INTE äta mat med mycket pp-värde. Utan helst ska jag ha kvar alla för att jag ska ens känna mig nöjd med resultatet på vågen. Jag trivs iofs med resultatet efter men tre, två dagar innan vägningen får jag en press på mig som jag egentligen inte vill ha. Jag vet att när jag får press på mig eller det går bra för mig så vill jag bara ha mermermermermermermer! Tillslut spricker allt.. Jag vill inte att det ska bli så den här gången. Men hur undviker jag det som för mig är oundvikligt..?

jagmåstepresteraannarsskitersigalltmendetärnärjagpresterarsomalltskitersigsommestjagvillbarakännamigtillräckligochbrautanattsättaännuhögrakravpåmig

Inga kommentarer: