måndag 7 mars 2011

tugga tugga tugga..

Usch, nu äter jag päron och det är som att jag tuggar mer än vad jag blir mätt.. men päron till lunch kanske inte är den perfekta lunchen! Men hellre päron än fiskkyckling! Vi åt kycklingsallad igår och den smakade fisk.. SKIT ÄCKLIGT! Vad har de lagt i kycklingen egentligen? Jag kunde verkligen inte äta upp maten och idag vägrade jag ta med mig fiskkyckling så päron var det ända som jag kunde tänka mig, haha!

Vi har haft en nyttig föreläsning nu. lärde oss mycket inför den fruktade tentan om några veckor.. :) Sen så satt baby hela morgonen och skulle ha tag i biljetter till Big 4 men det gick inte vägen :( Vi får se om vi kan luska fram några andra biljetter.. :) Men nu ska jag vara social så vi hörs ikväll eller något :) PUSS!!

Inga kommentarer: