tisdag 1 mars 2011

Folkrace känslor!

Jag spelade lite Wii och fick helt plötsligt enorma folkracekänslor! Vart kom dom ifrån? Det är iofs bara en månad kvar tills första tävlingen går för året men det kom liksom bara som en stöt! Haha! Så jag satte mig och kollade på lite egoklipp på tuben och så kom jag och tänka på Trollhättan när jag körde där, fyyy vad jag ångrar att jag inte filmade då! Mina ord var den tävlingen: Nä, det kommer ändå gå åt helvete så vi behöver inte filma, men det var då jag körde bättre än någonsin! Haha, nog för att det inte var jätte bra men det var som sagt bättre än vad jag kört förut! Haha! :)

NU SKA JAG TAGGA FÖR SÄSONGEN OCH JAG SKA TA MIG FAN VISA VAD JAG GÅR FÖR! WOOOOEW!
jag behöver minst ett lycka till.......!

1 kommentar:

Enander sa...

Yeey, jag vill oxå köra nu!!! ;) Ska du köra dam iår?? :P