måndag 28 mars 2011

Godmorgon! :)

Har ni sovit gott? Jag har sovit för jävligt.. Jag har haft en känsla hela natten att det vart någon i lägenheten, jag vet inte hur många gånger jag väckt Toby och sagt att det vart någon i lägenheten. Jag har känt mig iakttagen heeela natten men naturligvis är det ingen i lägenheten, men läskig känsla.. Annars så blev jag lite sur för gymmet stängde ju vid 8 igår så vi struntade i att träna i tio minuter, haha. Men idag har jag vart uppe med tuppen (vågar liksom inte ligga kvar i sängen helt själv..) Så jag gick upp strax innan sju och gick till gymmet. Där gick och joggade jag i 30min som blev 3,4km, häärligt :) Jag har tidigare hatat löpband, det har liksom känts så fail hela tiden, men jag har kommit på det att jag springer i 1,5 minut var 5:e minut. Förstår ni? :P Alltså när det gått 4 min springer jag i 1,5min och vid 9 osv. ;) Haha heeelt onödig fakta egentligen ;) Jaja, sen fick jag tränat lite armar också, så nu väntar jag på att jag ska bli lite små hungrig så jag kan äta frukost. :) Dagen idag ska jag spendera hemma här sen halv elva tar jag bussen till Göteborg och sen sätta mig på bussen till Borås och sen vara i skolan 13-15.30 sen ska jag hem ca. (17.00) och käka Flygande jacob och sedan ska jag antingen bara ta det lugnt och spela tvspel eller bege mig till gymmet ännu en gång, vi får se vad det blir! :) Men nu börjar äntligen hungern komma, PUSS! /Fms

Inga kommentarer: