onsdag 23 mars 2011

Happy!

Idag känner jag mig jätte glad, om ni läste senast igår så tror jag ni förstår varför, haha! Självklart är det inte bra att gå ner så mycket, eftersom man egentligen ska hålla sig till 1kg i veckan, men jag tror det kommer jämna ut sig sen, haha! Men jag undrar faktiskt varför jag går ner så mycket? Det känns som att kroppen borde vant sig nu och jag hade ju en period där jag gick ner 0.4 två gånger tror jag? Men jag är glad över mitt resultat :) (det var nog mitt promenadbegär som gjorde det) haha! ;) Efter att jag och baby ätit lite middag som bestod av kycklingwook med euroshoppersås, diskat vi och plock i lägenheten så gick vi till gymmet en timma och lite till :) Vi promenerade i 20min ungefär sen körde vi gäddhäng och biceps haha och även lite mage i två låtar! :) Jag har fått dille på Pinks låt: So what! Den ger mig en sån enorm energikik så det bara skriker om det! Det var samma med magen, som det var med löpbandet, jag kände att jag inte orkade en ända situp till och då kommer den låten och då tänker jag: Eller okej, 20 till! haha! PINK DU ÄR SUPER! ;)

Nu blir det frukost och plugg plugg plugg! JÄTTE ROLIGT! NOOOT! :( (Mami, om du läser detta under dagen får du gärna ringa!) Men nu får jag sätta fart! PUSS! /Fms

1 kommentar:

Karoluttan sa...

Faen vad bra det går! Jag är inte särskilt hoppfull då vi kalasat hela jävla helgen ju... :S Jag får glädjas med dig istället :P

Mami sover ända till 15 :)