lördag 19 mars 2011

Dåligt med inlägg!

Jag skyller på helgerna! Haha! Jag har inte tid att blogga, eller ja.. Jag prioriterar inte att blogga i första hand då. Idag har vi gått upp halv åtta, skrivit massa arbeten och pappren och sån skit och sedan blev det frukost! :) Efter frukost blev det en seg start men sen fick vi gå ut och plocka en generator från en av bilarna och den blev jag lite arg på sen när vi skulle ha bort den andra fick jag damp. UUUUSCH! Jag hatar pilliga skit saker och att slinta är ju min favorit för det är ju så skönt menar jag! :( USCH! Men sen ber man pappa att komma ut och sparka på bilen så släpper det och vi kan fortsätta. Nu ska vi bara ha ut den låånga skruven som tar i plåten men vi får slå på den i morgon för när jag är på dåligt humör är det ingen idé att ens försöka..

Jag tycker det är tråkigt att inte ha min stora starka papa som hjälper mig. Jag gillar inte att klara mig själv, jag är inte redo för det.. Men sen så är väl det så man lär sig, men jag gillar det fortfarande inte..

Sen gick jag in och sov i någon halvtimma tills den underbara hunden kommer och ska gosa.. Hon tar sin nos som kliar av haltin hon har på sig.. Så hon kör upp nosen och börjar "gosa".. Då bestämde jag mig för att ta en dusch och efter den hade jag fått det äro fyllda uppdraget att fixa middag. Jag slängde ihop en sallad självplock? Väldigt behändigt och bra!

Sen passade jag busungen en stund, men naturligtvis börjar han grina, det är något med mig? Han skrek och hostade, stackare! Jag la han i vagnen och gick ut en stund då somnade han sött :) Sen kom pappan direkt och hämtade honom, puh!

Men nu ska jag åka till svärmor och mysa lite :) Ni får ha det så bra! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: