fredag 18 mars 2011

Vart tog våren vägen..?

Usch! Jag kände mig hur glad som helst i morse när jag vaknade, för dels så har det vart vår nu några dagar och dels så skulle jag och K gå ut och gå idag! Men jag ska banne mig ut och gå, heeelt klart! Och hon SKA med! ;) Det är ju bara lite snö, men visst blir man depp när man ser vädret? :(

Jag har haft såna underbara folkracekänslor! Jag vet inte ens om det finns något som heter så, men jag har en stark känsla om att jag bara vill sätta mig bakom ratten och GASCH! Vi ska påtal om folkrace fixa iordning Misspiggy i helgen, hon är grymmast ;) Fast jag har en viss tendens till att göra sönder drivaxlar, framförallt på högersidan, hmm? I Skene körde jag med en trasig drivaxel två heat sen det tredje pallade jag inte mer så jag bröt. Jag kände mig ursel i den tävlingen för jag tyckte jag hade gjort enorma framsteg liksom men sen heltplötsligt var jag tillbaka på ruta ett.. Men förklarningen kom ju senare, när vi fick se att drivaxeln gått sönder! :( Jäkla skit :( Men nu kommer jag till det jag skulle säga, haha! Det som ska göras på Misspiggy är:

  • Måla
  • Byta drivaxel
  • Byta generator

Jag tror det var allt! Ni kommer få en bild på henne i helgen, jag har med mig kameran! WIIOOH!

Men nu ska jag hoppa in i en duscha, packa ner lite saker jag vill ha med mig och sedan ska jag möta min sister i Alingsås :) Ni får ha det så bra idag! PUSS! /Fms

Inga kommentarer: