tisdag 29 mars 2011

godmorgon!

Jag har haft en trött, sliten men ack så effektiv morgon! Haha! Morgonen började klockan fyra av att vår lampa som egentligen skulle väcka oss kvart i fem tändes, toppen. Mina ögon och allt blir pigga med jag vill sova en liten stund till.. Kvart över fyra när jag äntligen lyckas somna om vaknar jag av en smäll från vår dörr! Jag trodde det var en bomb.. men det var bara den förbannade tidigningen! Vilken jävla idiot som slänger in den och slår igen luckan, VI SKA JU FÖR HELVETE INTE ENS HA NÅGON JÄVLA TIDNING! Men upp tio i fem och gå till gymmet, men älsklingen var väldigt trött idag så det blev att vi kom till gymmet lite senare, vi glömde glasögon, och kläder och ja, jag vet inte allt, haha! Men efter gymmet duschade vi och åt frukost :) Sen fick vi till och med tider över för att mysa lite, men jag fick inte tid till att blogga så nu gör jag det i stället. Bra tidsfördriv när man är i skolan tjugo över åtta och börjar nio :) Viket jäkla skit väder vi har förresten..? Men nu måste jag kila, önska mig lycka till inför vägningen idag! PUSS!/ Fms

Inga kommentarer: