lördag 26 mars 2011

Jag har inte glömt er! :(

Jag vet inte varför men jag hade bara tappat allt vad heter bloggning nu i några dagar! USCH! Men nu är jag back on track :) Det har inte hänt så mycket mer sen sist, jag har anmält mig till folkracetävlingen den nioende, äntligen! haha! :) Men nu är det gjort, så ni får åka till Sotenäs om ni vill kika på en förhoppningsvis rolig tävling :) Jag är väldigt spänd för om ingenting ändras så kommer jag blogga för en tidning snart också, tihi :) (snart för mig ÄR några veckor! haha)

Det kommer bli kul :) Men jag känner mig jätte nervös inför tävlingen, gasch! Men nu ska jag springa ut för jag kan ju inte sitta här hela dagen utan nu ska jag sätta fart på Misspiggy så vi kan provköra en sen ha några lugna helger framför oss! :) Generatorn ska bara skruvas fast och sen är det drivaxeln och sen så ska jag dammsuga den och måla, sen är hon fit for fight :) WOOHW!

Jag undrar om det är värt att köra en ny cup (Skaraborgscupen) som min klubb bestämt sig för att delta i, hade kanske inte vart så tråkigt? :) Vi får se hur mycket pappa hinner köra mig hiot och dit på tävlingar i år, det är ju husbygge hela året som gäller ;) hahah! ååååå! Nu kom jag och tänka på Rhodos - VILL NU NU NU! :(

Jaja, nu ska jag inte tjata mer utan nu ska jag bege mig utåt, önska mig lycka till ;) PUSS! /Fms

Inga kommentarer: