torsdag 3 mars 2011

PUH!

NU äntligen sitter jag här och bara tar det lugnt och andas.. Så jävla gött att äntligen få sitta ner och bara ta det lugnt! Jag har precis ätit en superdupermegagod mat! Det blev kycklingfilé med taz. och bakad potatis! Så fruktansvärt megadupergott! Köp viktväktarnas bok "Familjen vardagliga rätter" tror jag den heter, så hittar ni detta superdupermegagoda receptet! :) MMMM! Jag kan fortfarande känna smaken i munnen och jag är helt lyrisk? haha!

well well, idag så har jag inte hunnit att blogga innan eftersom jag har haft ganska fullt upp..? Först kom jag till skolan och jag mitt smarta as hade glömt att skicka in en uppgift så jag tänkte att jag inte skulle få vara med på sem. men det fick jag och brottom att förbereda sig blev det! :P Så jag var med där och blev godkänd, YES! Men sen så återstod det problemet med att själva uppgiften faktiskt skulle vara inlämnad innan så jag frågade läraren och han saatt vi skulle lösa det ;) Så det känns gött :)

MEN nu till lite andra saker, i några dagar nu så har jag kännt ett lätt tryck över mitt bröst och idag fick jag nog och ringde 1177 och då sa dom att jag skulle kontakta en vårdcentral och jag fick tid en halvtimma efter så upp och iväg dit! :) Väl där fick jag prata med en läkare som satt konstat och tittade i ögon, det var mer skrämmande än behagligt! Haha! Men han klämde och kände och lyssnade och skit och då sa han att jag förmodlingen har en inflammation i brosket vid lungorna. Men det var ganska vanligt så han satte mig på en kur med ipren i 10 dagar :) Haha!

OCH NU TILL FINALEN AV LÄKARBESÖKET!
Läkaren bestämde sig för att jag skulle göra ett EKG, haha och jag typ okej.. jag ahr ju sett hur de gör i filmer. Grejen var bara den att jag missade den lilla detaljen av att det bara var killar jag sett som gjort det testen, haha. Så sjuksköterskan säger: Ta av dig allt på överkroppen.. VA?! ALLT SOM I BH OCH ALLT? Japp, allt.. OMG! Nä, nu vill inte jag vara med mer! Haha men men jag lade mig ner och då började hon sätta massa klisterlappar på mig precis överallt, haha och hon satte såna på magen där jag är extremt kittlig så vem om inte jag får VÄRSTA skratt anfallet när jag ligger där, haha. Det var en ganska komisk känsla av att lika och flascha boobies så haha så jag låg och skrattade mest hela tiden :P

Annars såg allt bra ut så det blir ipren i 10 dagar nu :) Nu ska jag sätta mig och spela lite COD innan det blir sovdags :) PUSS!

Inga kommentarer: