onsdag 9 mars 2011

Night! :)




Nu sitter jag här i sängen ännu en gång och är mätt och belåten efter semla och halvgod mat. Maten hade en väldigt stark fisksmak, haha! Så den tog över väldigt mycket vilket förstörde maten. MEN semlan var huuur god som helst! Jag brukar inte gilla mandelmassa men den var suuuper god :) Vi sprang ju runt som dårar för att få tag i semlor med vanilj i istället och sedan smakade denna semlan med mandelmassan skit gott. Men som alla viktväktare säger, ta vara vardagsmotionen! haha ;)
Nu ska vi spela lite cod och sedan ska jag krama om min baby och sova gott tills han väcker mig i morgon klockan fem då han ska dra till gymmet men jag ska ligga kvar sängen och framför allt värmen och mysa tills han väcker mig ännu en gång förhoppningsvis med en kyss i pannan och säger: Godmorgon älskling, nu är det dags att vakna! Då kommer jag bli riktigt glad! Jag hoppas att han kommer komma ihåg detta nu, jag läser nämligen högt om vad jag skriver. Men i morgon blir det verksamhetsförlagd utbildning och Toby tycker att jag ska tillägga att i morgon ska vi äta ungsstekta potatisklytor med persillade kryddad kyckling och taz. :) mmmmmM! :D
Nu blir det cod, PUSS! /Fms

Inga kommentarer: