lördag 5 mars 2011

Hellu! :)

Nu har jag kommit hem och andas en stund, känns riktigt skönt att vara hemma igen! :) Jag har tagit en dusch och ätit lite god Kesella Vanilj, mmmmm :) Så har jag kollat i receptböcker och hört på papi när han suckat över all mat :P

Jag har iallafall vart på en liten photoshoot! :) Den var inte exaaakt som väntat mig men sen kände jag att det var fett värt det ändå att följa med :) Jag kollade när Char. när hon sminkade modellen, som var 18år och hade modell möte i London och Köpenhamn men även kontakter i Italien.. SHIET! 18 år och redan hunnit med allt det liksom? Men det var trevligt! Sedan kollade jag in fotografens utrustning och blev gryyymt sugen på att köpa min egna :) Så jag försöker övertala baby att det faktiskt inte tar så jäkla mycket plats ;) haha! :P I en etta kanske den tar liiite för mycket plats men ååå vilken lust jag har att sätta igång med riktiga modellbilder! Jag kanske kan fjäska till mig en plats hos mami och papi i deras nya hus? ;) Det var en väldigt bra idé tycker jag :D

Men nu känner jag att mitt bröst värker mer än någonsin så jag ska nog bara lägga mig och kolla på en film och bara ta det lugnt.. Förut på tåget högg det riktigt tag och så har det gjort ont ända från gbg :( I bilen grät jag till och med, jag borde kanske lyssna på min mamma och ta ytterligare en ipren! Vi får se hur det blir men nu blir det film, PUSS!

Inga kommentarer: