lördag 5 februari 2011

Åka bil, åka bil åka bil..

Det är vad jag i stort sett gjort hela dagen! Alltså det var roligt de 3-4 första timmarna med sedan när det blir 7-8 börjar det bli lite tjatigt! Haha ;) Grejen är den att min Toby har fått sitt körkort och självklart ska man köra tills man verkligen inte orkar mer! :) Haha!

Nu har vi iallafall kommit hem efter att ha vart och fikat på Nordpolen med svärmor och pojkarna, ruskigt mysigt och trevligt :) Jag har hunnit prata lite med busungen sedan vi kom hem också medans de andra sitter och äter :)

Om en stund ska vi gå ut och pilla på Pinklady :) Vi har fått av kofångaren där bak nu, äntligen! Men nu är det dragkrok och där fram och massa annat pill och jävelstyr! MEN det bästa av allt är att det kommer bli förbannat bra när det är klart :)

Ikväll ska även mamii och papii ut och supa så Toby ställer självklart upp som chaffis :) Jag ska äta fruktsallad och färga håret jag :) Nu får jag bege mig utåt för att få något gjort :) PUSS!

Inga kommentarer: