tisdag 15 februari 2011

Gooodmorgon :)

Har vart på gymmet och cyklat och gått och joggat i 20 minuter. Känns underbart, hade faktiskt inga som helst problem att gå upp klockan 05.00 idag :) Det kommer bli en låång dag idag kom jag på! Först ska jag ha STG klockan 10-12 ungefär och sen ska jag ha en WS till klockan fyra. Då blir det till att rusa till bussen och åka med den för att sedan vara i Kingriver vid kvart, tio i sex och då rusa till mötet för att avsluta kvällen med pitabröd med kycklingkebab och sallad :)

Och nu är det en timma kvar innan jag ska börja gå mot bussen, vad ska jag göra på den timman? Jag är duschad, frukostad och påklädd.. hmm? Ja men jag kan ju skriva att när vi alla tre satt och åt frukost och myste började jag må fruktansvärt illa (kanske för att jag inte är van att gå upp klockan fem och sedan bege mig direkt till gymmet för att bli svettig typ) men iallafall då får jag en så omtänksam kommentar: HAHA! Hon är en ko! emh, jaha.. tack? Ja, alltså du idisslar! haha! Sedan gjorde jag en smörgås till lillebror (han var så trött, stackarn!) och då sa jag att jag känner mig som mormor då sa dom: HAHA! Du är en ko som är mormor, det är bara utseendet som saknas! Då slog det mig, saknas verkligen utseendet? Hahaha! :D

Nu ska jag.. hmm.. inte göra något vettigt över huvudtaget utan bara ta de lugnt tills det är buss dags :) PUSS!

Inga kommentarer: